Hoe kan ik vlekken uit en yinnen schaaltje halen?

Toegevoegd na 1 minuut:
hoe kan ik vlekken uit een tinnen schaaltje krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Was het schaaltje af met de hand in lauw (handwarm) water met een zachte zeep. Daarna goed afdrogen. Neem nu 2 zachte doeken en wat zilverpoets. Met de eerste doek wrijf je zilverpoets in cirkelvormige bewegingen uit over het schaaltje. Met de tweede doek wrijf je het schaaltje in cirkelvormige bewegingen op totdat het weer prachtig begint te glanzen. Zorg er voor dat er geen resten zilverpoets achterblijven.
Amadea
12 jaar geleden
Tin met warm bier schoonmaken en onderhouden, het tin wordt blinkend schoon !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een papje maken van krijt met brandewijn.
Kleur kun je weer krijgen door te poetsen met sigarenas.