Hoe zorg ik ervoor dat mn handdoeken zacht uit de wasmachine komen?

Ik heb geen droger (ruimtegebrek) en wasverzachter gebruik ik al....mn handdoeken lijken soms wel schuurpapier...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
AWM
14 jaar geleden
Wasverzachter zorgt ervoor dat je handdoeken weer minder water kunnen absorberen.
Wat is het leven toch lastig soms. De huishoudman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat juist lekker, want dan drogen ze tenminste goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik ook lique hoe harder hoe beter. ik zoek altijd de hardste uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@bailey: hebben we het nog steeds over handdoeken? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kom je bij mij wonen joh
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah ..ok

Het beste antwoord

Een scheut azijn tijdens het wassen helpt. Of ze in heet water leggen met azijn (1/3 azijn en 2/3 water) en een nacht laten staan. Vervolgens in je wasmachine stoppen en aan het laatste spoelwater nog een kopje azijn toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gaat dat niet stinken?
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat gaat stinken, maar is wel een goede tip. Neem witte azijn, die ruik je minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, stinkt inderdaad niet hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helmer, klopt helemaal. Twee vliegen in één klap.

Andere antwoorden (4)

Azijn in het bakje van de wasverzachter doen! En daarna de handdoeken buiten in de wind laten drogen, en niet binnen stilhangend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt door de kalk in het water. Daarom is de tip met het azijn ook zo handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was mijn handdoeken op 60° (meestal) of op 40° (soms). Ze drogen meestal binnen, aan een klein wasrekje. Geen wasverzachter. Geen droger - nergens voor nodig.

Na het drogen en voor het drogen (van de handdoek resp. van jezelf) de handdoek één keer "verfrommelen" alsof je een prop papier maakt.

Daarna is de handdoek zacht genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ze zonder water...

Ik kon het niet laten, als je zo´n open vraag stelt zonder specifiek te zijn dan vraag je er ook om... Het is XiniX weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is mijn vraag duidelijk...ik weet niet wat er niet specifiek aan is...maar ja wel makkelijk scoren voor jou zo..;-)