Is het mogelijk bloedvlekken in één nacht uit je broek te krijgen, zonder dat die in de wasmachine moet? En zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zit onder het bloed ;). Het gaat om een paar vlekken door doorlekken 0:) Heb niemand vermoord xD

Antwoorden (7)

Ja, zo snel mogelijk spoelen met KOUD water!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..zo snel mogelijk. Werkt dit ook nog als de vlek er vanmiddag ingekomen is..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja
Laat het eerst een uurtje weken in koud water en was het daarna op de hand met wat waspoeder. Goed uitspoelen en dan laten drogen. Maar of het de volgende ochtend droog genoeg is betwijfel ik. Je zult het toch in de droger moeten stoppen of met een föhn drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een klein oppervlak is kan je eerst even weken met wat koud water en dan wat dreft inwrijven, spoelen met handwarm water en stap 2/3 herhalen tot vlek weg is. Daarna met haardroger tot droog is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo snel mogelijk in de week in koud water. Bloed is namelijk een eiwit en als je dat warm maakt (denk maar aan een ei) dan stolt het en krijgt je het moeilijker uit kleding. Ik zet altijd de kleding in ruim koud water en dan was ik het met oxi action white. Je kunt een vlek ook voorbehandelen met vlekkenspray.
13 jaar geleden
Wassen in melk..en daarna pas met water.Als het hardnekkige vlekken zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
grootmoeders trucje ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de hand behandelen koud water en gewone zeep waar je je handen mee wast.suk6 verzekerd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor verse vlekken gebruik ik mijn eigen speeksel, daarna verder uitspoelen met koud water.