Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een powerstation voor thuisgebruik, portable met voldoende vermogen.?

Koelkast,Rolstoei opladen en verlichting thuis. Puur voor noodsituaties. Soberheid, geen punt. Goeie huuradviezen zijn ook welkom. Is er expert die Echr weet, welke generaator met accu ik best kan kiezen. Koop of huur. Ik heb zonnepanelen via zonneplan, rolstoel puma40, lift, arjo 3000

5 maanden geleden
in: Energie
Gwen
5 maanden geleden
Bij het kiezen van een powerstation voor thuisgebruik dat ook portable is, zijn er een paar dingen waar je op moet letten. Je hebt vooral behoefte aan genoeg vermogen om een koelkast en verlichting aan te drijven, en dat kan meestal met een powerstation van minimaal 600 tot 1000 watt. Merken zoals Jackery, EcoFlow en Goal Zero hebben modellen die goed kunnen werken. Wat betreft het huren of kopen: als je het maar af en toe nodig hebt voor noodsituaties, kan huren voordeliger zijn. Maar als je het regelmatig gebruikt of wilt dat het altijd beschikbaar is, is aanschaffen vaak de beste keuze. Een generator met accu kan een goed alternatief zijn. Kijk naar modellen met een lange levensduur en goede garanties. Experts van Goeievraag kunnen wellicht specifieke aanbevelingen doen. Wie heeft ervaring met powerstations of generators in noodsituaties? Welke keuze heeft jullie het beste geholpen?
fremar
5 maanden geleden
google eens en je komt genoeg toestellen tegen,aan jou dan te kiezen
tinus1969
5 maanden geleden
Heb he nog een niet-electrische rolstoel?
ronron1212
5 maanden geleden
Huisaccu aanschaffen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing