Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet het telefoonnummer van Energiebedrijf Energiek?

Dit energiebedrijf is in januari 2024 opgericht en een dochteronderneming van het Belgische Energiebedrijf Luminus. Op trustpilot staan veel positieve reviews. Ik wil graag telefonisch contact met hen.

7 maanden geleden
in: Energie
ronron1212
7 maanden geleden
Energiek staat u graag te woord via het klantcontactcentrum van InWarmte. U kunt altijd een vraag stellen door te mailen. Tijdens kantooruren zijn we ook telefonisch bereikbaar. Telefoon: 085 – 401 50 65 E-mail: vragen@inwarmte.nl
joro
7 maanden geleden
Bedankt voor uw reactie. Helaas, zojuist bovenstaand nummer gebeld, zij zijn dat niet.
Inekez1
7 maanden geleden
Ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Je kunt je vraag mailen of via whatsapp sturen. Als er een goede reden is om iets echt telefonisch te bespreken, zou je ze via de app kunnen vragen om te bellen. Maar ik denk dat ze dat niet gaan doen. Een telefonische klantenservice is duurder voor een bedrijf dan vragen beantwoorden via mail of app. Zeker voor een nog kleine onderneming kan dat niet uit. Dus gewoon even je vragen via mail of app sturen en rustig wachten tot je antwoord krijgt.
https://www.energiek.nl/klantenservice
joro
7 maanden geleden
Inekez1, bedankt voor je reactie. Ik heb hen zojuist een app gestuurd en hen laten weten dat ik graag telefonisch contact wil. Ik heb een nummer gekregen, waar ik morgen heen kan bellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing