3 woningen, 1 cv ketel, 1 thermostaat. waarvan 1 woning nog bewoond, hoe verdeel je de verbruikskosten?

pand is uit 1948, slecht geisoleerd, ik ben de enige met dubbele ramen. ik woon er 38 jaar, in de 2 woningen zitten 11 radiatoren met veel leidingen dus. Mijn vraag is, hoe moet ik dat geregeld gaan krijgen met de verbruiks kosten??? Ps, de cv ketel, 15 jaar oud, zit in mijn woonruimte, ik ben de middelste bewoner.

3 maanden geleden
in: Energie
Inekez1
3 maanden geleden
Begrijp ik goed dat die 2 woningen naast jou leeg staan? Gaan die ook niet meer bewoond worden? Gaan de woningen gerenoveerd worden? Of gesloopt? Huur je of ben jij eigenaar van de middelste woning of van alle 3? Hoe is het geregeld met elektra? Ook 3 woningen op 1 aansluiting?
jjajojuev
3 maanden geleden
ik ben de de middelste bewoner, al 38 jaar, van de 3 boven elkaar gelegen huurwoningen en die zijn alle drie aangesloten op 1 gas- licht en water meter, de verdeelsleutel ging altijd goed tussen de 3 bewoningen. Dat werd geregeld door de oudste bewoner op de eerste verdieping. Die is sinds kort ook verhuist. Ik moest dat gaan overnemen, energie leverancier dus. de 2 woningen gaan niet meer verhuurd worden, ik vermoed doordat er nu geen tijdelijke huurcontracten meer mogen zijn. Ik krijg tot nu toe geen gehoor v\d verhuurder. Mijn vraag is ben ik nu verantwoordelijk voor de 11 leidingen die mee draaien op mijn gas verbruik??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen die te beantwoorden.
jjajojuev
3 maanden geleden
Ps, Er is 1 thermostaat die zit op mijn verdieping.

Geef als eerste antwoord