Is energie van de ANWB wel goedkoop?

Heb op verschillende sites gezocht naar de goedkoopste energieleverancier, via een zgh. flexibel contract. Precies wat ook de ANWB aanbiedt, maar zij komen nergens in de top 3 of 5 voor.
Kan het zo zijn dat ze helemaal niet meedoen in die vergelijkingen, omdat ze alleen aan hun leden willen leveren?

een maand geleden
in: Energie
Inekez1
een maand geleden
Als de ANWB helemaal niet in het overzicht voorkomt, dan doen ze dus niet mee aan zo'n vergelijkingssite. Je kunt dan wel zelf de prijs van de ANWB vergelijken met de goedkoopste partij op de vergelijkingssite.
teusvh
een maand geleden
Punt is dat de sites die ik bezocht alleen maar de eerste drie of vijf goedkoopste leveranciers tonen.
Of de ANWB dan wellicht op de zesde plek staat zie je dus niet. En kan ik niet controleren of ze sowieso wel in het onderzoek zijn betrokken.
TurfGraver
een maand geleden
Je kunt toch ook zelf de prijzen vergelijken wat Inekez1 voorsteld?
teusvh
een maand geleden
Ja, dat kan ook.

Geef als eerste antwoord