Hoe laag zet je de thermostaat bij een huis met heteluchtverwarming?

Om energie te besparen kun je de kachel lager zetten. Ik lees dat er verschil wordt gemaakt tussen Huizen met normale cv en huizen met vloerverwarming maar hoe zit het met heteluchtverwarming. Ons huis is van 1982, dus niet optimaal geïsoleerd.

een jaar geleden
in: Energie
1.2K
ronron1212
een jaar geleden
Vloerverwarming is cv en je heteluchtkachel zal het zelfde doen dus alles tussen de 19 en 21 graden naar believen.

Geef als eerste antwoord