Waar vind ik een armatuur voor een emaille lampenkap voor buiten?

Ik heb een emaille lampenkap, echter zonder vitting en armatuur, bovenin zit een opening. Ik zoek een armatuur om hem te bevestigen. Zoals op foto in bijgevoegde link.

https://www.marktplaats.nl/v/antiek-en-kunst/antiek-emaille/m1929069462-franse-stallamp-buitenlamp-groen-emaille-lamp

een jaar geleden
in: Energie

Antwoorden (1)

U kunt een armatuur voor een emaille lampenkap voor buiten vinden bij verschillende verkopers. Kijk bijvoorbeeld eens bij lokale verlichting winkels, bouwmarkten of online winkels. Controleer of de armatuur geschikt is voor buiten en of deze past bij de lampenkap.
Bronnen:
5 maanden geleden