Wie weet wat dit (deze put) is?

Ik heb een soort van putdeksel (zie afbeelding) in de kelder waar een vreemde constructie onder zit. Wie weet waar dit voor dient?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Da's een ingang van de ruimte onder je vloer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch niet in de kelder?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een verborgen schatkamer... ;)
denk dat het van vroeger is, dat men hier het water met een emmer uithaalde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er heeft misschien een grondwaterpomp in gezeten. Dat denk ik omdat je hebt hebt over een vreemde constructie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een restant van een oude toilet.
13 jaar geleden
Wellicht een vol met zand gespoelde kruipruimte. Dat daar een luik zit kan zijn omdat er kabels en leidingen lopen of liepen of inderdaad zit of zat er een rioolaansluiting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een schuilkelder voor joden in de 2de wereld oorlog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Riool? Hoe oud is je huis? Zou een oude aansluiting op het riool kunnen zijn. Maar waarom in de kelder van je huis...geen idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oud dempputje misschien.