Als je een metalen frame met een spuitbus Hammerite behandeld hebt, kan je dan voor de 2e laag een potje verf gebruiken van hetzelfde merk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Ja als je de eerste laag maar goed laat drogen (maar dat geld voor iedere lak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar lees de bus even. Bij Hammerite moet je altijd een hele tijd wachten voordat je er weer overheen kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De basis van Hammerite is dat je juist geen tweede laag nodig hebt. Natuurlijk is het wel mogelijk om dat aan te brengen, maar daarvan zie ik het nut niet zo. Daarnaast is Hammerite duur spul.

Het is wel zaak dat je het heel goed laat uitharden. Wij hebben het gebruik op onze stalen boot, en het is echt raar spul. Beetje dikke kauwgum achtig. Het duurde wel dag of 4 eer dat het droog was, en de buitentemperatuur was rond 25 gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat moet wel gaan,maar bekijk de website hammerite.nl

Succes