Ik wil een etagere maken van oud servies. Welke lijm kan ik het beste gebruiken?

Of kan ik beter siliconenpasta (??? Of zoiets??) gebruiken? Graag tips, zodat het goed in elkaar blijft zitten!

Toegevoegd na 3 minuten:
Graag low-budget en waterbestendig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

gewoon met n lijmpistool.is voldoende.je zet t toch ergens als sierstuk neer en doet er verder niks meer mee.bij ons in de showroom gebruiken ze dat ook met alle materialen,perfect spul en goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kombi Turbo

Super snelle, transparante 2 componenten epoxylijm.

Toepassingsgebied
Ideaal voor het snel en ijzersterk repareren van vele materialen, zoals aardewerk, porselein, glas, leer, hout, steen, metaal, keramiek. Zowel onderling als in combinatie. Door het vullende vermogen, ideaal voor oneffen breuken.. Lijm droogt transparant op.
Eigenschappen

* Super snel
* Zeer sterk
* Universeel, geschikt voor vele materialen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen gaten in het servies gaat boren (wat wel zo verstandig is) dan kun je het beste transparante montagekit gebruiken. Deze hecht namelijk aan alle materialen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de Bison lijmwijzer: Kombi Snel of Kombi Turbo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kleurloze siliconelijm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Konstruktielijm van bijvoorbeeld Bizon.
Loeisterk, waterbestendig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
One voor all van Bisonkit is ook een goeie. Is in verschillende kleuren en voor veel dingen toe te passen.