Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een etagere maken van oud servies. Welke lijm kan ik het beste gebruiken?

Of kan ik beter siliconenpasta (??? Of zoiets??) gebruiken? Graag tips, zodat het goed in elkaar blijft zitten!

Toegevoegd na 3 minuten:
Graag low-budget en waterbestendig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gewoon met n lijmpistool.is voldoende.je zet t toch ergens als sierstuk neer en doet er verder niks meer mee.bij ons in de showroom gebruiken ze dat ook met alle materialen,perfect spul en goedkoop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kombi Turbo

Super snelle, transparante 2 componenten epoxylijm.

Toepassingsgebied
Ideaal voor het snel en ijzersterk repareren van vele materialen, zoals aardewerk, porselein, glas, leer, hout, steen, metaal, keramiek. Zowel onderling als in combinatie. Door het vullende vermogen, ideaal voor oneffen breuken.. Lijm droogt transparant op.
Eigenschappen

* Super snel
* Zeer sterk
* Universeel, geschikt voor vele materialen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen gaten in het servies gaat boren (wat wel zo verstandig is) dan kun je het beste transparante montagekit gebruiken. Deze hecht namelijk aan alle materialen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de Bison lijmwijzer: Kombi Snel of Kombi Turbo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kleurloze siliconelijm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Konstruktielijm van bijvoorbeeld Bizon.
Loeisterk, waterbestendig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
One voor all van Bisonkit is ook een goeie. Is in verschillende kleuren en voor veel dingen toe te passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding