Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik kwalitatief hoogwaardig gereedschap kopen in Amerikaanse maten?

het gaat om steek- ring- en dopsleutels.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bedoelt dan de Inch maten van merken zoals Gedore, Hazet, Snap-on of Beta? Er is wel wat te vinden op tweedehands sites zoals marktplaats e.d., maar ik denk niet dat je tweedehands gereedachap zoekt?

Op webwinkels is na wat googlen wel wat te vinden, maar misschien is het wel handig om een vakantie in Engeland te combineren met de aanschaf van een mooi setje. het zal al gauw een paar honderd euro kosten als je een uitgebreide set wilt en met de stand van het pond loont het zich al snel!!!

Je kunt ook een beurs bezoeken zoals vehikel in de veemarkthallen in Utrecht. Daar is ook aardig wat aanbod aan gereedschap. Kun je gelijk controleren of de kwalitiet je wat lijkt, bij de meeste webshops is dit lastiger. En om nu de helft eerst terug te sturen en te wachten op je geld en dergelijke is ook nogal omvangrijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moet op internet wel te vinden zijn lijkt me.
Hou er dan wel rekening mee dat als ze het vanuit Amerika opsturen, dat je dan ook nog eens extra invoerrechten mag betalen. Tot die pijnlijke conclusie kwam ik vorig jaar nadat ik wat leuke shirts bij een Amerikaans bedrijf besteld had, prijs was best goedkoop... Ja, totdat ik die extra invoerrechten van 32 Eurie er bij op kreeg..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kun je het beste terecht bij het befaamde Duitse merk Gedore.
Dat is echt hoogwaardig gereedschap. Helaas ook erg prijzig.
Gedore heeft een uitgebreid assortiment van die gereedschappen in Amerikaanse maten.
Het is wel alleen te krijgen in de vakhandel, maar je kunt het ook gewoon kopen op internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens in de webwinkels van grote bouwmarkten in de VS.

Alleen zoek wel een goede want bij heel veel moet je veel verzendkosten betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Je zal nauwelijks webshops vinden die willen leveren aan Europese klanten....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding