Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe houd ik de deur van de douchecabine tegen?

De glazen deur van de douchecabine komt bij het openen tegen de wasbak aan. Na verloop van tijd zal dit voor problemen gaan zorgen: het glas zal breken of de wasbak gaat kapot. Beide zijn net nieuw. Bestaat er zoiets als een dranger die ervoor zorgt dat de deur niet helemaal opengaat? En zijn die ook geschikt voor glazen douchecabine-deuren? Een alternatief is een rubberen strip op de deur of op de wasbak, maar dat is niet mooi. Ik zoek naar een oplossing die werkt en esthetisch is :)

een maand geleden
463
Ritsuka
een maand geleden
Is een stopper op de grond een optie?
sijs
een maand geleden
Hallo Ritsuka, goed idee, alleen vind ik het zelf in dit geval niet zo mooi. De stopper zou dan op de grond onder de wasbak komen en valt daar erg op

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Glasdiscount heeft begrenzers voor glazen deuren.
https://www.glasdiscount.nl/deurbegrenzer-voor-glazen-deuren
Mogelijk zijn er meer bedrijven met dergelijke begrenzers, maar deze kwam ik aks eerste tegen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 12 maart 2024 12:20: tekst
jc54
een maand geleden
sijs
een maand geleden
Top, bedankt jc54! Zoiets bedoelde ik inderdaad. Het is wel raar duur. Zou je zoiets zelf kunnen maken?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding