Wat zijn dit voor soort rollen Rockwool?

Ik heb tijdens een verhuizing meerdere van dit soort rollen gevonden! Geen idee wat voor rollen het zijn.. kan iemand mij dit misschien vertellen?!

Picture for question
4 maanden geleden
tinus1969
4 maanden geleden
Hoe dik is het als je het uitrolt?
tinus1969
4 maanden geleden
Het is in ieder geval isolatiemateriaal.
TurfGraver
4 maanden geleden
Buis isolatiemateriaal.

Antwoorden (1)

ROCKWOOL 810 is een rotswol pijpschaal geschikt voor het thermisch en brandwerend isoleren van verwarmingsleidingen, sanitaire leidingen en brandwerende doorvoeringen. De pijpschaal is bekleed met een glasvezelversterkte aluminium.
https://shop.isowill.be/product/rockwool-810-pijpschaal-alu
4 maanden geleden
Luukje12
4 maanden geleden
Bedankt! Vraag is voldoende beantwoord :)