Kun je zeep in vormpjes gieten?

Ben er niet uit hoe dat gaat lukken eerlijk gezegd.
Heeft iemand dit wel eens eerder gedaan?

5 maanden geleden
crispy
5 maanden geleden
Elk stuk zeep is gegoten in een vorm. Meestal een heel simpele blokvorm.
Pieterke
5 maanden geleden
Dat kan. Je kunt toch ook zeepjes in diverse vormen kopen?
Dit vond ik op internet : Het gieten van de zeep Wacht tot de temperatuur onder de 70 °C is, de meeste vormen kunnen daar tegen. Je kan ook vormen van metaal gebruiken, al loop je bij aluminium vormen het risico dat ze dof worden en dat er een grauw laagje op de zeep wordt afgezet. om te gieten. Je kunt er bijv. bakvormpjes voor gebruiken.

Antwoorden (1)

Niet zelf gedaan, maar het kan wel.

https://www.youtube.com/watch?v=QJRwkPzk1zQ
jc54
5 maanden geleden