Mijn tosti ijzer is ontploft en lamp werkt niet meer wat moet ik doen?

Mijn tosti ijzer was dus ontploft niet echt ontploft als een bom ofzo maar er kwam soortvan koortsluiting met een draadje en toen kwam er een groote vonk uit en nou doet mijn lichten in de keuken het niet meer en de stop cintact waarschijnlijk ook niet

een jaar geleden
2.5K
Utrecht
een jaar geleden
Ik denk dat je hier beter even je ouders bij kan halen. Zij kunnen de zekering (in de meterkast) vervangen of terugzetten.
TurfGraver
een jaar geleden
Welke ouders?

Antwoorden (1)

Haal de stekker uit het stopcontact,kijk dan in je zekeringkast en schakel de verliesstroomschakelaar +de uitgevallen zekeringen terug in.Normaal moet het dan opgelost zijn.
een jaar geleden
tinus1969
een jaar geleden
En idd, doe dit samen met je ouders.