Kan ik problemen verwachten als ik de muren ga souzen in de wc?

Ik zag pas dat mensen du muren aan het souzen waren In de wc en dat was erg mooi.
Zitten hier naardelen aan en waarom doet de gemiddelde mens tegels aan de muur in de wc

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Het grote voordeel van tegels t.o.v. sauzen is, dat tegels gemakkelijker te ontdoen zijn van spetters.
Je ziet ook vaak dat alleen de onderste meter betegeld is, en daarboven gesausd.
Toegevoegd op 13 november 2021 22:52: tekst
jc54
2 jaar geleden
Zowel latex als muurverf is goed te gebruiken om je wc te sausen/verven. Je kunt het beste een type verf gebruiken, die je met een natte doek mag schoonmaken. Zoek op google eens op afwasbare verf, de meeste merken bieden deze optie. De verf is met een spons af te doen zonder dat de verf verdwijnt - altijd gemakkelijk als er een ongelukje gebeurt :-)
Wij hebben afwasbare verf ook op de achterwand van de keuken en dit werkt perfect.