Ik neem aan,dat je een uit slangen/buizen bestaande verwarming bedoelt, die aan die platen moet worden vastgemaakt.De platen an sich zijn makkelijk te verwerken,maar ik weet niet of er schroeven in gedraaid kunnen worden en of die in een dergelijk materiaal houden.
Dan zou je de verwarming met beugels op de platen kunnen monteren. Er is ook specialr giplslijm in de handel, maar ik ben bang,dat je daar niet veel mee aan vangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zo als op alle andere ondergronden. Je legt er een gegalvaniseerd betonnet op en bevestig daar de vloerverwarming aan. Zand cement er overheen en afwerken met plavuizen.
Ik neem aan dat de gipsvezelplaten bevestigt zijn op een stabiele ondergrond. Natuurlijk is er een uitgebreide gebruiksaanwijzing met handige tips en werkwijze.