Waaltjes slaan wit uit na voegen met cement, hoe kan ik dat verhelpen?

Dag, ik heb met waaltjes een opgang gelegd naar onze zij ingang. Ik heb dit met 3 delen ophoogzand en 1 deel portlandcement ingeveegd tussen de voegen. Nu slaan ze helemaal wit uit. Ik kan het wegspoelen met water maar ik ben bang dat ik dan het voegsel wegspoel. Aan de andere kant ben ik bang dat de waaltjes zo wit blijven. heeft iemand nog een tip?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Niet wegspoelen, maar dweilen. Het is wat meer werk, maar dan blijft het voegsel zitten.
jc54