streepjes zetten op de muur waar het beton tegenaan gegoten wordt (voor het gieten). Als een soort liniaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een of meerdere stenen met streepjes of met de juiste hoogte op verschillende plek leggen, zodat het geheel dezelfde dikte krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle muizengaten wel eerst vullen;)
Je kan het beste strepen zetten en zo controleren of je op het gewenste niveau zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooraf betonklinkers op de juiste hoogte plaatsen, dan kan je het beton totaan de bovenkant van de klinkers storten.
De betonklinkers kan je gewoon laten zitten, dat is immers ook beton.
Het werkt wat makkelijker dan streepjes, een spettertje beton en je ziet de streepjes niet meer.
Van te voren de betonklinkers wel even vastmetselen, anders zouden ze met het betonstorten kunnen wegspoelen, of ze tegen de muur plaatsen.