Hoe kan ik het kunstof laagje van mijn schoen herstellen?

Ik heb een paar sneakers waarvan het kunststof laagje een beetje los lijkt te laten Hoe kan ik dat herstellen?

Toegevoegd na 9 minuten:
Zie ook de foto. Ik neem althans aan dat het kunststof is en "sneakers" is misschien niet de juiste benaming. Het is een heel dun verflaagje o.i.d. dat afbladdert en de schoenen zijn op zich nog prima zeker om een beetje af te dragen. Is het mogelijk dat laagje wat minder opvallend te maken met bijvoorbeeld een stift, een of andere vloeibare schoenpoets o.i.d.?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om het kunstof laagje van je schoen te herstellen, kun je het beste een speciale schoenverzorgingsproduct gebruiken. Koop een product dat geschikt is voor het materiaal van je schoen en volg de instructies op de verpakking.
Bronnen:
een maand geleden