ik heb kortgeleden laten behangen. Nu komt op sommige plekken de lijm erdoor. Wat te doen?

Die plekken werden pas een paar dagen na het behangen zichtbaar. Gelukkig is het niet ernstig maar kan ik er toch nog wat aan doen? Of is de kans groot dat het dan nog erger wordt?

Het is door vrijwilligers gedaan dus ik kan niet reclameren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb hetzelfde gehad toe ik een kamer opnieuw behangen heb. Ik heb deze vraag gesteld aan de behangerswinkel, die mij vertelde gewoon die stukken nat te maken met een planten spuit en inderdaad voorzichtig deppen met een sponsje. Indie nodig de volgende dag nog een keertje! De truuk is heel voorzichtig deppen na het spuiten!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel.

Het beste antwoord

Je heb wel pech zeg met het behang,maar hier is ook een oplossing voor.
Neem een natte spons, en flink deppen,laat het goed drogen,als er nog wat te zien is, doe het nog een x.
Dan moet het opgelost zijn.
Succes.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
flink deppen lijkt me geen aanrader. wrs gaat het om papier behang aangezien de lijm erdoor(heen) komt. nat papier is relatief kwetsbaar
wellicht iets om rekening mee te houden. (beter te voorzichtig dan de 'plakkers' nog een keer laten komen om een nieuwe baan ertussen te plakken) ;-)
burgos
9 jaar geleden
Nee hoor,,onze buren hebben een schilders bedrijf hun advies is dit ,natuurlijk niet klets nat,gewoon deppen,niet wrijven ,dan haal je de structuur er uit.