Bestaan er automatisch verstelbare poten voor een boxspringbed?

Iemand die ik ken heeft last van reflux, dus moet hij zijn bed hoger zetten, nu doet hij dat door er blokken onder te zetten , maar soms is die hoogte niet zoals hij wil , nu vraagt hij of er soms electrisch verstelbare poten bestaan die hij onder zijn bed aan het hoofdeinde kan laten monteren

6 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Misschien niet speciaal, maar het is redelijk eenvoudig om iets aan te passen.
doralien
6 jaar geleden
???
burgos
6 jaar geleden
???????
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
? Wat is het budget?
Ik dacht eerst aan bijvoorbeeld twee elektrische pot krikken. Een (deel van een) 2e hands hoog laag bed gebruiken of aanpassen is waarschijnlijk beter. Anders ga je snel ver over de 500,-
https://ergosource.com/product/lm2x10/

Antwoorden (1)

ik zou kijken voor een oud ziekhuisbed en dan je eigen matras op doen. de techniek is wel verkrijgbaar. een brug voor een motor zou ook precies voldoen.. of je dit voor de rest zal vinden in de bedden wereld betwijfel ik