Hoe haak je sloffen?

Het lijkt mij leuk om een keer sloffen te haken, wie heeft voor mij een patroon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

aDaar zijn natuurlijk legop manieren voor, maar een van de leukste vind ik zelf de 'hexagon'-slippers.
Het patroon is in het Engels, maar als je me eveneen PB stuurt wil ik het wel voor je vertalen. Je haakt in feite gewoon 3 zeshoeken en een zooltje, en die haak je weer aan elkaar. De zool in het patroon is 'dubbel gehaakt', maar met een enkele zool in vasten wil het ook prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
De 'gehaakte sokken'uit de tweede link zijn ook heel leuk en heel simpel, maar voor sokken is haken feitelijk niet geschikt. Het zijn echter - gewoon volgens dat patroon - wel prima sloffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaaf! Ga ik doen!