Bestaat er zelfklevende dakbedekking van teer of kunststof?

Zit er mee dat ik niet met een brander aan de slag kan
omdat het naast een hooi opbergplaat zit.

9 maanden geleden
3.5K

Antwoorden (2)

EPDM folie is niet zelfklevend, maar plak je met lijm.
Inekez1
9 maanden geleden
Er zijn verschillende soorten bitumen die gekleefd worden en niet gebrand. Ook zelfklevende bitumen bestaat.
Daarnaast zijn er nog meer mogelijkheden om het dak te bedekken zonder te branden. Alle methoden hebben voor- en nadelen. Voor meer informatie hierover, en over de zelfklevende bitumen verwijs ik je naar de website perfectonderhouden.nl Zie de link die ik als bron heb toegevoegd.
9 maanden geleden