Hoe kan je de zolen van Sandalen lijmen?

Hallo mensen,

Ik heb een paar sandalen gekocht voor 5euro van Teva. Goede kwaliteit, maar bij 1 sandaal is de onderzool losgekomen van het loopvlak.

Het loopvlak is van hardschuim en de onderzool van rubber.

MIjn vraag hoe en met wat voor soort lijm kan je dit lijmen zodat het niet weer los kan komen?

groet,
Robert

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om de zolen van sandalen te lijmen, heb je een lijm nodig die geschikt is voor schoenen. Breng de lijm aan op de zool en druk deze stevig aan op de schoen. Laat de lijm vervolgens volledig drogen voordat je de sandalen draagt.
Bronnen:
een maand geleden