Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een vulpen alleen zit er een reserve vulling vast in de achterste deel van de vulpen hoe haal ik di er uit want hij zit goed vast?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan wel even een knoeiboel worden, maar als de reserve-vulling er echt uit moet, zou je een houtschroef of parker van voldoende lengte in de achterkant van de vulling kunnen draaien, en zo de vulling er uit trekken. De houder goed uitspoelen is dan de afwerkende fase.
(Lees meer...)
jc54
7 jaar geleden
Je zou het met een lange nagel kunnen proberen:duw de nagel in de reserve vulling en draai daar dan wat mee rond en dan proberen of je de vulling kan mee uittrekken.(je kan ook eerst direct proberen eens de nagel er in zit of de vulling niet mee komt)
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Als dit lukt haal je hem eruit zonder knoeien.
Achterste deel vulpen een minuut onder de hete kraan houden (wel zo dat er geen water in loopt). Als het goed is zet het materiaal dan een klein beetje uit.

Dan direkt hard (maar wel voorzichtig dat hij niet breekt) ermee op tafel tikken met de open kant naar beneden. Als je gelukt hebt schiet de vulling dan los.

Bij geen resultaat herhalen maar dan 2 minuten met heet water behandelen.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Goeie optie,
2 minuten zal te lang zijn, dan wordt de vulling ook warm en zet die ook uit en schiet je er niks mee op.
Ik zou eerder beginnen met 10 of 20 seconden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding