Douchescherm komt voor een muur, hoe werk ik dit af?

Ik ga een badkamer maken, en nu komt de douchwand een stukje voor een muur te zitten. Het gaat om ongeveer 15 cm diep en 120cm hoog
Je zult dan vanuit de douche tegen deze muur aankijken.
Ik krijg hierbij een paar problemen,
1- ik moet waarschijnlijk het aluminium profiel van het scherm aanpassen om het strak tegen de muur te krijgen inplaats dat er 1 cm ruimte ontstaat tussen de muur en het scherm.
En 2de ik krijg een stukje muur waar ik niet bij kan met schoonmaken omdat het glas van de douche er tegenaan zit.
Ik kan de douchewant niet tegen deze muur aan zetten, want dan komt hij te diep de bdkamer in.
Ik kan de muur ook niet korter of langer maken.
Hoe kan ik dit het beste afwerken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt een glaswand op maat laten maken bij een glasleverancier in de buurt.
Of je kunt het glas afkitten.