Ik zou het doen met fotolijm. dit is zowel van het papier, als van de tent makkelijk te verwijderen zonder schade aan te brengen. Fotolijm koop je onder andere bij de Hema, de kantoorboekhandel en bij de huishoudelijke winkels zoals de Blokker.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met dubbelzijdig plakband, en dan zou ik die dikkere foamversie daarvan gebruiken.
Amadea
7 jaar geleden
Annswers
7 jaar geleden
En dat gaat er weer makkelijk af daarna?
Amadea
7 jaar geleden
Niet van het papier, maar wel van de tent.
Amadea
7 jaar geleden
Gewoon een klein stukje op alle vier de hoeken van het papier. Zelf knip ik dan twee vierkantjes en halveer die schuin, dan krijg je vier driehoekjes.
Een stukje schilderstape op elke hoek. Moet het vaster, dan een stuk schildrstape over alle zijden.
jc54
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Dat vind ik een hele goede +