Kan ik betonverf voor op de vloer ook op de muur verfen?

Wordt dit mooi en blijft dit lang zitten? Of is betonverf voor op de vloer ook alleen voor op de vloer bedoeld?

8 jaar geleden
1K
ronron1212
8 jaar geleden
Waarom wil je beton verf op je muren?
Het kan gewoon er op beton is beton moet wel op de kale beton.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is bedoeld voor de vloer, maar kan ook gebruikt worden op droge betonnen of stenen muren, al zou ik hier niet voor kiezen, gezien de kostprijs, je bent veel voordeliger uit door zelf een betonlook te creëren, hier een goede tip daarvoor:
http://detweakfabriek.nl/ons-histor-verfproject-betonlook-muur-verven/ Als je de wekelijkse kortingen bij de bouwmarkten in de gaten houdt, hoeft dat niet zo duur te zijn. Er zijn ook kant en klare muurverven in betonkleur te koop, maar daarbij mis je de kleureffecten dat beton geeft.

Antwoorden (1)

Betonverf voor op de vloer kan ook best op een muur. Betonverf voor op een muur kan je beter niet gebruiken op de vloer, omdat deze minder slijtvast is.
jc54