Ikea part 106667. Wat is dit voor onderdeel? Hoe heet het? En waar haal je die?

Je kan het o.a. hier zien: http://www.ikea.com/ms/en_US/customer_service/assembly/S/S50087166.pdf
Ik heb er een paar nodig. Dus mijn vervolgvraag is dan automatisch, waar haal je die?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Amadea
8 jaar geleden
Het antwoord op de vervolgvraag lijkt mij ook automatisch: bij Ikea.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik heb een buitenlandse site gevonden waar je onderdelen kan nabestellen. Maar niet in Nederland. Je hebt hier wel klantenservice, maar volgens mij is dat alleen als je het daar ook gekocht hebt. maar ok.. ik kan het proberen natuurlijk. Niet geschoten is altijd mis.
Toch hoop ik dat ik het vandaag of morgen nog ergens vandaan kan halen.
ronron1212
8 jaar geleden
Bij de praxis gamma en alle andere bouwmarkten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank. Er is geen Gamma in de buurt, maar wel een Praxis. Ik zal daar eens kijken.
Maar ik dacht, voordat ik het daar ga vragen, is het misschien handig als ik de naam weet lol
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Amadea
is eigenlijk het beste antwoord, als het geen reactie was.. lol
Inmiddels de onderdelen bij Ikea besteld.

Het beste antwoord

Dit is gewoon een meubelplaat verbinder. Deze zijn in de betere doe het zelf zaak te koop. Omdat hier echter verschillende diameters is verkrijgbaar zijn is de kan dat hij niet past zeer aannemelijk. Bij Ikea zelf staat een automaat waar je dit soort onderdelen voor een paar cent uit kan halen. Zo weet je zeker de je het passende onderdeel hebt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
wow.. echt? Is dat bij elke Ikea? Ik kom er nou niet bepaald vaak.. het is niet echt bepaald in de buurt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, echt. Bij Ikea in Delf hebben ze deze onderdelen in bakjes (bij de retour-balie) die je (volgens mij) gratis mee kan nemen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Delft dus...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Interessant. Ook nooit geweten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik ben het nagegaan. Dichtstebij is voor mij Barendrecht, daar hebben ze een automaat waar je voor een euro onderdelen uit kan halen. Maar dan zit er ook een waardebon bij van een euro die je dan weer kan besteden bij een volgende aankoop.
Is overigens niet nodig geweest.. ik heb gewoon een bericht naar de klantenservice gestuurd, en die sturen het mij gratis op. Dus dat is nog makkelijker.
En om mijzelf antwoord op de vraag te geven, hoe noemen ze dit onderdeel nu? Een Nut Ass.
LOL.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt me niet 'zomaar' een meubelplaatverbinder. Als ik hier op google, dan krijg ik hele andere dingen te zien.
Maar vanwege de tip van de automaat, en ook welomdat dit het enigste antwoord was, toch het Beste Antwoord ;-)