Kan ik de gaatjes van betonhaken opvullen/wegwerken zonder de muur opnieuw te schilderen?

Er zijn gaatjes van betonhaken te zien boven de rand van de schilderijtjes (die nu op de juiste hoogte hangen). Hoe kan ik deze gaatjes netjes wegwerken zonder de muur over te schilderen?

Toegevoegd na 1 minuut:
De muur is wit.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Opvullen met witte tandpasta, met een vochtig doekje hetgeen over de gaatjes zit wegwrijven.

Antwoorden (3)

Gewoon met wit vulmiddel / allesvuller.

Zie je de gaatjes op 1 meter afstand?
Zo niet dan zijn ze er niet :-)
In de praktijk kijk je namelijk nooit naar een muur van dichtbij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met tandpasta lukt het ook, mits deze wit is. Als de muur toch verkleurd is, door zonlicht bijvoorbeeld, kun je die kleur proberen te benaderen met kleurpotlood, gewoon inkleuren en als het te donker is, met een gummetje erover heen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tandpasta is leuk, maar zou wel eens problemen kunnen opleveren als de muur (jaren laten) geschilderd wordt. Ik heb daar één ervaring mee, niet zelf erin gedaan, maar die tandpasta zat er pas een klein weekje in. Dat was nog niet droog.
Misschien dat het niet met elke tandpasta kan, geen idee.
Ik hoor het wel vaker, dus het zal vast kunnen.
Met een koker wit acrylaatkit kan je meestal snel en redelijk mooi de gaatjes wegwerken. Bij oplevering van een (woning coöperatie) huur huis is dit een veel gebruikte techniek.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dat kan niet.

Je kan de gaatjes wel dicht plamuren, maar zonder te verven zal je het altijd blijven.