twee met velpon aan elkaar gelijmde glazen weer los maken door velpon op te lossen - hoe?

Een glazen stolp is gelijmd op een glazen onderzetter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Je zou het kunnen proberen met aceton,dit lost lijm op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is een goede optie, ook thinner kan werken, maar ik zou ook eerst kiezen voor aceton +.
Verwarmen wat de lijm terug zacht maakt, Wel oppassen dat je alles gelijkmatig opwarmt. Je kunt het geheel in warm,heet water leggen.
Mischien zou je het ook kunnen oplossen met velpon, aangezien dat daar de oplosmiddelen inzitten
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is juist gelijmd met velpon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vb van wat ik wil zeggen: Als je met een permanentstift op een whiteboard schrijft krijg je dat er normaal niet meer af:
Als je er nu terug met een permanentstift overschrijft en onmiddellijk afkuist gaat de permanentstift wel af
Nog een voorbeeld: Als je aan een auto werkt en je handen zijn dan vuil van het vuil vet van de wagen, dan krijg je dat het gemakkelijkst af met proper vet of olie: Daarna wassen met water en zeep: Samengevat kan je soms beter het product bevechten met zijn eigen,
Wie niet waagt niet wint