waar kan ik onbewerkt katoen kopen?

Hallo,

Ik ben opzoek naar onbewerkt katoen wat ik kan gebruiken als vulling, ik kan dit nergens vinden. Ik zoek ook een grote hoeveelheid. Maar het enige wat ik vind zijn garen of stof en dat zoek ik dus niet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Niet per grote hoeveelheid te koop, maar wel precies wat je zoekt:
Zachte vulling van 100% ongebleekte biologische katoen (je ziet de pitjes nog zitten), restproduct van een futonmaker. Inhoud zakje: 325 gram (dit is voldoende voor een kussentje van 40x40 cm). Zie http://www.purecoverz.nl/Products/1687-zakje-vulling.aspx
Amadea