Welke lijm heb ik nodig om neopreen op polystyreenschuim te plakken.

De binnenkant van mijn helm heeft een nieuwe voering nodig en ik wil hem bekleden met neopreen.
Weke lijm heb ik nodig om neopreen op polystyreenschuim te plakken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Een heel lastige combinatie, met name omdat polystyreen de neiging heeft op te lossen in veel van de gebruikte oplosmiddelen die in lijmen gebruikt wordt.
Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, lijkt Secondelijm Plastics van Pattex de meeste kans te bieden. Volgens de bron lijmt het vele soorten plastics inclusief polystyreen. Ook de combinatie met rubber wordt genoemd en dit komt wel heel dicht in de buurt van neopreen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt het beste anwoord gegeven, echter ik kreeg zelf het idee om dunne dubbelzijdig plakkende tape te proberen.