waarmee lijm ik hout op metaal?

de deur van mijn vriesvak van mijn koelkast sluit niet goed meer. het is niet meer te stellen. ik wil nu een blokje hout op de deur en op de kast zelf plakken en daar een haakje en een oogje inschroeven. maar wat voor lijm gebruik ik hiervoor? is Zwaluw PU-Constructietix Super goed om dit te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Ik zou eerder proberen met Bison Kombie Metaal,daar deze meer gescht is voor onder extreme tempereturen te werken,in ieder geval beter dan het door u genoemde produkt(kan minder tegen kou dan het Bison produkt).
10 jaar geleden
Een haakje er op bevestigen is de voordeur in en de achterdeur uit, want deur blijft lekken. Vervang het rubber, dat is voor elke maat te bestellen en het probleem is weer voor jaren opgelost.