bestaan er schroef machines op netstroom ?

Ik heb geen zin in leeglopende accu's e.d. daarom zoek ik een schroefmachine welke ik gewoon op netspanning kan gebruiken. Bestaat die eigenlijk ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
ronron1212
9 jaar geleden
Skil model 6224 beschikt over alle voordelen van een accu boor-schroefmachine, plus het extra voordeel van non-stop netstroom, u hebt dus geen omkijken naar accu's of oplaadtijd.
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Ik heb al jaaaaaaaaren een boormachine met elektronisch regelbare toerentallen, die zet ik op de allerlaagste toerental en heb daarmee een schroefboormachine die langzaam draait en beresterk is, wat weer handig is als je grote schroeven met een torxbit in moet draaien

Antwoorden (2)

Ja, die bestaan er in alle soorten en maten (en merken).
Elke bouwmarkt heeft er een heel assortiment van.
Ook die winkels waar jij die vermaledijde accu machines zou willen kopen.
9 jaar geleden
Ze bestaan maar aan de dure kant, voor zover ik weet zijn er alleen professionele versies. (zie bron)
Ze worden alleen gebruikt als er de hele dag door geschroefd wordt.

Lion accu's zijn zo goed dat ze niet meer leeg lopen, dus twee accu's en één in de lader tijdens het werk en je hebt altijd een volle.

Toegevoegd na 3 minuten:
Let wel op dat de meeste gemaakt zijn om gipsplaten vast te schroeven. Ze hebben geen instelbare aandraaimomenten maar alleen een diepte instelling.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, er zijn zeker niet alleen professionele versies. Zie verder de reactie van Reddie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de bouwmarkt zul je er tevergeefs naar zoeken. Ze zijn alleen handig als je altijd op een plaats schroeft. Ik heb altijd twee accu`s, waarvan er een in de lader staat. nooit een probleem.