Hoe veeg je metaaldraaibank krullen op?

Met een gewone bezem is het bijna geen doen, alles blijft er in hangen.
Heeft er iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon met een oude vloertrekker gaat het beste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt mij ook het beste, ga het morgen gelijk proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vandaag getest en het werkt prima, zeker als je een gladde vloer hebt.

Andere antwoorden (3)

Met een magneet. (Bv uit een oude televisie of radio).

Je beschadigd de vloer dan ook niet.

Toegevoegd na 4 uur:
TIP VAN JACKD: (zie reacties) Magneet in een plastic bak, krullen hangen onder de bak, je haalt de magneet uit de bak en de krullen vallen er af.Als je veel hebt: een elektro magneet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik gedaan.
Werkt wel, maar is weer een gepruts om de krullen er weer af te krijgen. Zeker als het er veel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Magneet in een plastic bak, krullen hangen onder de bak, je haalt de magneet uit de bak en de krullen vallen er af.
Als je veel hebt: een elektro magneet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als je nou zorgt dat de plastic bak klein genoeg is om er een vuilniszak omheen te doen? Je verzamelt de krullen zoals Robinma voorstelt, en je doet daarna de vuilniszak om het geheel heen, en dan pas verwijder je de magneet uit de bak, dan valt toch alles in je vuilniszak? Zou wel moeten lukken, denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wieltjes eronder en je krijgt zoiets:
(zit een hendel op om te lossen)
http://www.powerplustools.nl/magnetisch-gereedschap/magneetbezem-magnetische-bezem-pp-t-1247.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bak eronder werkt ook niet want dikwijls vliegen de krullen in het rond.
Daarom moet je ook een veiligheids-bril op.
Vroeger deden ze dat met een krullenjongen maar die zijn wegbezuinigd. Tegenwoordig is er de spanenzuiger en die werkt gewoon op stroom.
https://duckduckgo.com/?q=spanenzuiger
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat van die krullenjongen vind ik de "beste oplossing"
Spanen zuiger werkt ook niet omdat er soms lange krullen bij zitten.
Met een stoffer en blik met grove haren.