Hoe kan ik kiezels vastleggen met doorzichtig "plakmengsel" zodat het oppervlakte glad wordt?

Ik wil graag 1 glad oppervlakte maken, waarbij de kiezels stevig vast komen te zitten. Welk middel heb ik hiervoor nodig? Het moet weerbestendig zijn staat in de tuin.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Met giet/epoxyhars.
Dat is kleurloos en vloeibaar. Het zijn 2 elementen die als je ze samenvoegt na een tijdje uit gaan harden.
Hoe je het precies moet bewerken weet ik niet, maar Doe het zelf zaken hebben het wel en die kunnen je meer vertellen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ Hier dacht ik ook aan, ik weet alleen niet of het mooi blijft als er op gelopen wordt.
Ik vrees ook dat het nogal duur is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet extreem duur. Koop het bij Polyservice, zij kunnen je ook fatsoenlijk advies geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je had een paar jaar geleden die gietvloeren voor binnen, met kleine gekleurde steentjes, die ze dan ook met epoxy goten. De vorige bewoner van mijn huurflat had dat in de gang laten doen, maar het bleek niet betand tegen heel veel lopen. Bij jouw grotere kiezels en binnen de vakjes zal dat wel meevallen.
Kijk echter wel naar de verhouding tussen kiezels en epoxy: als de kiezels tegen elkaar aan schuren en kunnen bewegen door het lopen dan slijt het zeer snel