ik wil graag uit huis per direct waar moet ik zijn?

Ik wil per direct uit huis! Zo vreselijk is het. Ik ben 21 . Ik heb het geld er voor om een appartement te huren want ben webcamgirl als beroep. In het ergste geval leger des heils. Ik kom uit Friesland! Waar kan ik terecht. Ik heb geen hulp nodig maar ik zoek per direct wat!

Weet jij het antwoord?

/2500

nibud.nl daar vind je van alles als je alleen wil gaan wonen.

Bronnen:
nibud.nl

Op marktplaats.nl staat altijd wel wat te huur, ook per direct. Veel gaat wel via verhuurmakelaars die een flinke commissie vragen. Voor een appartement betaal te dan al snel 700,- + gas/water/enz. Komt zo tegen de 1000,- per maand, 1e maand een maand vooruit en commissie mag je even dik 2000,- neerleggen. Plus dat ze vaak een zekerheid van inkomsten willen zien. Ik gok dat je geen contract met vast salaris hebt. Als je het makkelijk kan betalen kan je voor totaal tegen de 1000,- best wat vinden, maar wat heb je echt nodig? Goed internet voor je werk, goeie gordijnen en niet al te dunne muren. Dat kan je ook best als kamer vinden. Dan betaal je rond de 400,- inclusief. Heb je 7000,- per jaar over.. In Friesland zijn (voor tijdelijk) ook chalet en andere vakantiehuizen te huur.

Of kijk op funda.nl, links onder "Huurwoningen" vind je een groot aanbod van huurhuizen, waaronder woningen die per direct beschikbaar zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100