ik wil graag uit huis per direct waar moet ik zijn?

Ik wil per direct uit huis! Zo vreselijk is het. Ik ben 21 . Ik heb het geld er voor om een appartement te huren want ben webcamgirl als beroep. In het ergste geval leger des heils. Ik kom uit Friesland! Waar kan ik terecht. Ik heb geen hulp nodig maar ik zoek per direct wat!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Ga eerst eens in een bungalow of hotelletje als je per direct weg wilt. En dan zoeken bij particulier huren, dat is snelst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je in hotel of bungalow per direct
Ritsuka
9 jaar geleden
hotel sowieso wel, gewoon bellen en dan kun je vaak wel die dag terecht, of de dag erna
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je via een website als deze boekt ben je vaak iets voordeliger uit:
http://www.booking.com
Vanaf 35,- per nacht is er wat te vinden, maar dan heb je een zeer eenvoudige kamer. Anders ga je snel naar de 60,- tot 100,- en reken dat maar door per week of maand..
(je kan ook gewoon bellen en de prijs op die site vragen)
Erna55
9 jaar geleden
Wanneer je denkt voldoende zelfstandig te zijn om je eigen leven in te richten, ga je gang.
Veel verhuurders vragen wel een bewijs van inkomsten. Wanneer je niet in loondienst bent, kan dat wel een probleem geven. Iemand die echt zelfstandig is, zal op een andere manier een oplossing zoeken dan het op GV vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Nikita, misschien ook wel belangrijk, waar wil je graag wonen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij je voordeur
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op zoek naar klanten?

Antwoorden (3)

nibud.nl daar vind je van alles als je alleen wil gaan wonen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op marktplaats.nl staat altijd wel wat te huur, ook per direct.
Veel gaat wel via verhuurmakelaars die een flinke commissie vragen.
Voor een appartement betaal te dan al snel 700,- + gas/water/enz. Komt zo tegen de 1000,- per maand, 1e maand een maand vooruit en commissie mag je even dik 2000,- neerleggen. Plus dat ze vaak een zekerheid van inkomsten willen zien. Ik gok dat je geen contract met vast salaris hebt.

Als je het makkelijk kan betalen kan je voor totaal tegen de 1000,- best wat vinden, maar wat heb je echt nodig?
Goed internet voor je werk, goeie gordijnen en niet al te dunne muren. Dat kan je ook best als kamer vinden. Dan betaal je rond de 400,- inclusief.
Heb je 7000,- per jaar over..

In Friesland zijn (voor tijdelijk) ook chalet en andere vakantiehuizen te huur.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of kijk op funda.nl, links onder "Huurwoningen" vind je een groot aanbod van huurhuizen, waaronder woningen die per direct beschikbaar zijn.