waar kan ik goedkope gips ornamenten/rozetten en sierlijsten kopen

Niet te ver van Den Haag
Heb al bij Hillegom gekeken maar daar hebben ze de goeie maat ornamenten/rozetten niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Bij bouwmarkten heb je - volgens mij alleen maar polystyreen ornamenten die op gips lijken. Daar heb je niet veel aan.

Je geeft niet aan welke kwaliteit je wenst, wat de vorm moet zijn, welke maat en welke prijsklasse. Het maken van ornamenten is een vakwerk, zie ook bijgaande foto (bron: schippertje.nl). De prijs is navenant.

Naast het op bestelling maken van maatwerk zijn er ook bedrijven die kant en klare rozetten leveren. Als je goedkopere wilt kan je het beste kijken naar de groothandel, zoals Silo6 (zie bron). Je geeft niet aan in welke winkel je al bent geweest en welke prijze ze hanteren. Misschien ben je hier nog niet geweest?

Andere opties zijn:

J&I in de Javastraat in Den Haag

Azzouzi, De Gaarde 80, 2542CKDen Haag

Eurostuc, Korbootstraat 19F 2583 DS SCHEVENINGEN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de bouwmarkten toch? Ik heb ze wel eens bij Gamma gezien.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad de bouwmarkten heb ik ze ook gezien. De hornbach zit ook in den haag. Probeer die eens.