Waar kan ik aan verschillende kleuren zelfklevende folie komen?

Hoi ,ik zou graag aan gekleurde folie of iets dergelijks willen komen zoiets wat kinderen gebruiken om op de autoramen te plakken en herbruikbaar is maar dan geen figuren dus zelf uitknippen?.
b.v.d.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Op onze keuken ramen hebben wij plak folie .
Deze hebben wij gekocht op internet bij de
plak folie specialist.
Verkrijgbaar in alle soorten en kleuren.
Succes
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dj voor je reactie ,kun je het ook hergebruiken dus ergens vanaf halen en opnieuw opplakken?.
burgos
9 jaar geleden
Moet je ff op de site kijken,dat geven ze wel aan,anders een mail sturen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is wel 8 euro per rol, en dan heb je maar 1 kleur. Tenzij je folie neemt met glas-in-lood motief.
burgos
9 jaar geleden
Nog even verder zoeken,er staan er zo veel op internet.
En ja, als je graag iets wil? valt 8 euries toch wel mee.
Als je , je huis wil opleuken dan kost dat een paar centen.

Andere antwoorden (1)

wij hadden van die glasverf, kon je een tekening achter het glas plakken, deze inkleuren, op laten drogen, en dan was de verf een laagje geworden wat je los kon halen en hergebruiken.