Wat kan ik het beste doen als in het hele huis het water niet meer wegspoeld?

De wc, de badkamergoot en in de keuken, nergens, spoelt het water meer weg of zeer slecht. Dit is sinds vanavond. Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is iets wat je niet zelf kunt oplossen. Er kunnen twee problemen zijn. Of jouw hoofdafvoer is verstopt of ergens in jouw straat is er een rioolbuis verstopt.

Ik zou eerst een loodgieter laten komen om te controleren of het ergens in de afvoer van jouw eigen huis verstopt is.

Is dit niet het geval zul je contact op moeten nemen met de gemeente
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag even na bijnse buren dan kom je er al snel achter of het in de straat ligt of bij jezelf!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb bij de buren gevraagd. Heb ondertussen de woningstichting gebeld en ze komen vandaag langs. Vraag gesloten dus. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb bij de buren gevraagd. Heb ondertussen de woningstichting gebeld en ze komen vandaag langs. Vraag gesloten dus. :)

Andere antwoorden (1)

Bij de afvoer die het nog een beetje doet afvoer ontstopper gebruiken.