Waar kun je nieuwe platen voor een systeemplafond halen?

Bij de bouwmarkt hier hebben ze het in elk geval niet. Ik zoek het formaat 60 bij 60 cm.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zijn toch niet zo moeilijk te krijgen? De eerste de beste google actie van mij leverde deze site op en daar staan ze van 60x60.

Succes!

http://www.systeemplafond.nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naja, eigenlijk wel dus. Misschien dat ik het verkeerd geschreven heb, maar ik vond niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha geeft niets hoor :)

Andere antwoorden (3)

Dat hangt toch af van welk systeem en wat voor platen?

Er zijn vast wel bouwmarken en doe-het-zelf markten die systeemplafondplaten verkopen.

Een grote bouwmarkt die ook verkoopt aan professionele plafonneurs (zo noemt een plafondboer bij mij in de buurt zichzelf).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plafondshop in Heesch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ff googlen en je vind er een hoop.
Ik zelf heb hele goede ervaringen met een bedrijf uit Hoofddorp (Noord-Holland)
Niet duur en een hele goede service.