Hoe maak ik een cd "cover", ik wil er eentje maken van Jochem Meijer maar ik heb eigenlijk geen idee hoe het moet?... Help!

Ik heb al nummers en die heb ik op een cd staan, maar nu wil ik een mooi hoesje maken. Iemand enig idee hoe ik dat doe?
Ps: het is voor een cadeau

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een slechte categorie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat de vrager wil, een knutselproject als voorkant of alleen een gedownloadplaatje en geprintte tekst. Als deze het laatste wil zou Computers>Software een betere categorie zijn. Maar ook dan moet je je a4'tje nog vouwen en knippen.

Antwoorden (4)

zonder het te weten heb je het misschien al op je pc
maar er is te kus e n te keur te vinden
nero heeft bijvoorbeeld ook een cover programma
ik weet niet welk brand programma je gebruikt
maar vaak zit daar al iets voor het maken van covers in
ander effe googlen op cd cover software
12 jaar geleden
Zoek je toch gewoon 'n leuk plaatje van hem uit met z'n grappige hoofd erop,die print je uit,wat plakletters eventueel en klaar ben je..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan print en blijkt het a4'tje te groot voor de cd, je gaat knippen en dan blijkt dat je nu de helft van het plaatje wegknipt, precies de delen die je wilde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan je gewoon op maat maken met je computer..desnoods bij de copyshop toch? Beetje de fantasie gebruiken.Waar 'n wil is is 'n weg..mr Tomaat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat je zelf niet eens met 'n oplossing komt..?
Gewoon een leuk plaatje of foto, de titel, nummers achterop. En klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.cdcovers.cc/ Probeer deze maar eens

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb het even geprobeerd,je moet zoeken op voor naam.

Toegevoegd na 17 minuten:
Heb nog wat EASY COVER PRINT is een programma om de cover af te drukken.Even op google zoeken.