is het mogelijk behang her te gebruiken?

Ik ga binnenkort verhuizen en heb een grote afbeelding van NY die ik graag mee wil. Is er een manier op het behang zo van de muur te verwijderen dat het nog her geplakt kan worden in mijn nieuwe woning? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat voor materiaal is het precies? Je trekt het eigenlijk altijd kapot met eraf halen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is van dat dikkere fotobehang. ik weet zo niet wat voor materiaal het is.
Frimu2
9 jaar geleden
Kansloos, dit is niet op een normale manier zonder schade te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hele knappe jongen die in 'e'en keer hele vellen behang van de muur kan krijgen EN ook weer netjes kan opplakken....dat gaat hem niet worden vrees ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grappig ; als je zoekt op fotobehang hergebruiken krijg je een heleboel hits....allemaal links naar fotobehang met een recycle-symbool :lol:

Antwoorden (3)

Kansloos, dit is niet op een normale manier zonder schade te doen.
Frimu2
9 jaar geleden
Het ligt aan het soort fotobehang, ga naar de zaak waar je het gekocht hebt en vraag om advies. Normaal kun je fotobehang nat maken en komt het in zijn geheel van de muur af. Je kunt het ook hergebruiken, dit is misschien niet bij alle behang mogelijk, vandaar dat je het beter na kunt vragen waar je het gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je zou kunnen doen is het met een behangafstoomapparaat proberen los te weken alleen het is wel verstandig om er een theedoek tussen te doen en vooral veel geduld alleen de vraag is wel of je het weer netjes opgeplakt krijgt.