Hoe maak ik een bar(tafel?

Ik wil in principe een 60cm brede plank/werkblad aan de muur van ongeveer 4 meter lang. Het liefst heb ik zo min mogelijk poten dus hij zou dan vooral op de muur moeten steunen. Is dit mogelijk en vooral hoe? Eventueel kan het ook 2 losse delen van -+ 2 meter. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Balk op de muur schroeven en daarbovenop de plank bevestigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die kan je met grote driehoekige beugels aan de muur vastmaken. Bij een kennis zit al 30 jaar een bar van 2 meter op die manier met 2 beugels muurvast.