Kranten opbergen voor studenten.

Wij hebben in mijn studentenhuis 2 krantabbonementen, maar degene die het eerst opstaat heeft dan de krant op zijn kamer en loop je dus te zoeken. Wie weet er een leuke (low-budget) manier om ze ergens bij de voordeur op te hangen/bergen zodat iedereen ze meteen kan vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ook twee lange latten die je op elkaar schroeft met de krant er tussen. Gat erin en ophangen aan een spijker (hebben ze vaak bij Mac enz)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je hebt een soort zakken die je aan de verwarming kan hangen. Verder kan ook gewoon een bak/mand. Of als je een centrale woonkamer(/keuken oid) hebt speek je af dat ze daarheen moeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet s'avonds iemand de kranten van die dag weggooien ;).
Spreek af dat iemand alleen 1 blad van de krant mag meenemen . Dus dat zijn vier pagina's . Als hij/zij meer wil lezen moet hij terug en het volgende blad pakken. Zo heeft iedereen kans.
Ik neem aan dat jullie kwaliteitskranten hebben dus die kun je uit elkaar halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen kan ze tegelijk lezen op zijn of haar e-reader.