zonneboiler zijn warm water aansluiten aan de gasgeiser water aanvoer mag da ?

IK zou graag willen weten als ik het warm water van de zonneboiler mag aansluiten aan de aanvoer van water aan de gasgeiser ?

_zoneboiler produceert warm water
_aan de warm water gasgeiser (valliant) staat bad + lavabo aangesloten

indien niet hoe kan ik het beste zonneboiler met de gasgeiser verbinden ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je wilt de geiser als naverwarmer gebruiken. Dat kan alleen onder bepaalde voorwaarden en bij bepaalde types geisers . Lees meer:
http://www.educationer.eu/index.php/nl/course-nl/dss-nl?showall=&start=1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"warm water van de zonneboiler mag aansluiten aan de aanvoer van water aan de gasgeiser"
Daar staat toch echt dat de zonneboiler als voorverwamer ingezet gaat worden en dat is ook de voorgeschreven plaats van een zonneboiler.
De installatie die dat regelt is als pakket te verkrijgen bij iedere zonneboiler leverancier

Antwoorden (1)

Bij een geiser kan dat vaak niet, met een gas-of elec.boiler gaat het wel.